2 Dygn!

Nu ska jag alldeles strax hoppa i säng, men kan glatt & stolt meddela att jag idag vart rökfri i 2 dygn! Det har jag inte varit sedn jag började röka för fem år sedan! Om ni bara visste hur fräsh min andedräkt är. Och hur len min tunga känns. Dessutom luktar jag fortfarande shampoo & balsam i håret! Im loving it!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och titta på vänner! Får se om älskling ska lägga sig han också. Jag vet att det är lördag, men av någon märklig anledning är jag fruktansvärt trött! Så nu ska jag in och bädda ner mig i sängen och lyssna på Frejas små ljud hon har för sig ibland när hon sover.

Världens sötaste Freja!

Kommentarer
Postat av: Stina

Gu va stolt jag blir över dig Gumman!!!

Starkt jobbat Tjejen :-)

Du klarar det här.



Puss och kram!!!

(saknar dig)

2009-01-03 @ 22:23:10
Postat av: zandra

Yes yes yes ! Du KAN! :-) Nu blir jag jätte stolt ju! Visst märker man på håret , "Wow , håret luktar schampo fortfarande " haha :-)

2009-01-03 @ 22:34:16
URL: http://zandrax.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

grattis :D :D mån, tors, lör här spelar det ingen roll vilken dag det är, om man ens vet vilken dag det är :D

2009-01-04 @ 14:04:06
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0