Sunny Sunday

Frejsan och jag gick upp vid halv åtta imorse och åt frukost. Sedan var det dags att se Monsters Inc. [En av alla filmer Freja tittar på just nu. Jag har förbjudit Spirit ett tag framöver!] Sedan började vi flytta över alla hennes kläder från byrån i hallen till hennes nya garderob på hennes rum. Rensade samt sorterade in smått i storlekar så det blir lätt at hitta om det är en liten tjej i magen! Underbart att ha det organiserat!

Vid 10.00 vaknade paps och så hjälpte han till och städade. Tänk att jag har en pojkvän som alltid hjälper till! Med tvätt, matlagning, städa, dammsuga, torka golv, rensa, sortera och organisera! Du är oslagbar älskling! Sedan skickade jag iväg Stoffe och Frejsan på en promenad/lekstund i parken för att göra klart det sista! När de kom tillbaka en timme senare var det skinande rent!

Då satte jag igång en sockerkaka så vi hade något att bjuda på då svärfar & "svärmor" skulle komma över! Till de vart det kaffe & Frejsan fick lite saft! Underbara, finaste Freja! Finns inget så fantastiskt barn som du!

När de åkt hem åt vi en gd middag bestående av kött, potatismos [Maria den var hemmagjord & supergod], Kantarellsås, gurka, tomat & avocado! Riktigt god söndagsmiddag!

Kvällen avslutades med bad & vällingstund i soffan!
Frejsibejs sover sen klockan 19 & nu ska vi sova!

Puss på [alla] ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0