Väldans mysig Dag [Otroligt!]

Efter skolan idag hämtades jag av min fantastiska sambo och vår "Ejja!" Sedan bar det iväg till bokrean på Maxi där vi ocskå skulle möta Pia som villa följa med! Självklart! Hittade en massa, men självklart det mesta till Freja. Hon fick även en bok av sin farmor, som hon valde alldeles själv! Freja älskar Castor böckerna! ♥ Jag köpte "Rutiga Kokboken," mycket tråkigt yttre, men riktigt bra invändigt! Grunder till allt, såser ja you name it. Nu ska lagas nya rätter!

Efter vi shoppat klart gick vi till Mc.Donald´s för att äta glass, men vart bjudna på mat av svärmor. Ja, Freja fick såklart en glass efter maten iaf. Inte alls bortskämd av sin farmor! Smile! Vi satt och diskuerade hurvida man ska ge sina barn läsk när de är så små som Freja upp till iaf 3 år! För mig är det obegripligt? Vem är så jävla dum rentutsagt som ger sitt barn socker på flaska? Hur kan vara så elak som mamma att utsätta sitt barn för något så onödigt som läsk. Fick en klapp på ryggen där ;-)

Efter detta åkte jag, Stoffe & Frejsan vidare till Coop och kollde mer böcker. Hittade bara en underbar Nalle Puh bok. Sedan blev det en fantastisk vårblomma i underbara krukor. Nya Venus Embrace med 5 blad & en ny rakgel. Herrejisses 175 kr för en rakhyvel! Hulk! Bara att betala och se glad ut! Snacka om smooth legs!

Nu ska jag hoppa i badet och älskling ska förhöra mig inför provet imorgon!






Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Gött att även du hittade lite böcker. Jag håller med dig att det är onödigt att ge unga barn läsk, Engla har knappt druckit något annat än vatten och mjölk.



Men att klanka ner på andra samt kalla dem elaka för att dem ger sina barn läsk tycker inte jag är ok, tänkt dig själv att någon skulle klanka ner och kalla dig olika saker pga vad du ger Freja tex. glass hur mycket socker är det i det?



No hard feeligs, Puss

2009-02-25 @ 23:09:40
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Jo jag håller fullkomligt med dig. men jag personligen skulle aldrig ta till ett sådant sätt. Alla har rätt att tycka och ge sina vad barn vad dem vill, så även vi. Men man behöver inte vräka ut sig det på ett sådant sätt.

2009-02-26 @ 09:05:58
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0