Fredagsmys

Tänkte skriva ett kort inlägg om vår supermysiga fredag! Jag sov en eftermiddagslur i en timme förut. När jag vaknade hade Stoffe lagat mat, tänt ljus och gjort supermysigt! Även Svärmor är här och så åt vi allihop! Efter det diskade dom och jag och Freja badade och åt skum! Mycket gott! Nu sitter vi alla i soffan och väntar på att Let´s Dance ska börja. Då blir det något gott tilltugg och förhoppningsvis iskall julmust! I Love! Även lite sura godisar! CRAVINGS!

Hoppas er fredagskväll blir tokmysig!
GO MORGAN ALLING!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Förmodligen håller du på o trixar med designen om inte vill jag upplysa dig om att din blogg ser knas ut i Mozilla

2009-02-07 @ 16:19:28
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0