v.21





Nu har jag gått över halva tiden! Yihaa! Det innebär att det är mindre tid kvar än vad jag gått! Logiskt va [skratt!] Läste att illamående och trötthet gå över. Illamående har jag knappt vart, men kände såklart att jag vart det nu. Tröttheten hoppas jag verkligen lägger sig. Det är sådan skillnad på att vara hemma och ha tillgång till soffa och säng när man är trött, mot att jobba eller gå i skolan! Oj, vilken skillnad! Med Freja hade jag möjligheten att lägga mig och vila när jag vart trött. Nu är det bara att kämpa på, även då ögonen går i kors!

Idag ska vi ut i det förhoppningsvis fina vädret som det ser ut att bli och hitta på något mysigt! Imorgon börjar skolan & dagis igen samt älsklings jobb. Eftersom han åkte med oss till Norrköping igår, så åker han tillbaka till Stockholm imorgonbitti! Usch, ska man stå där med tårar i ögonen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0