Semenarium & Solsken

Första morgon utan en Stoffe brevid mig i sängen! Jag kan räkna de dagar vi vart ifrån varandra sen vi vart tillsammans på två händer! Imorse låg istället en liten prinsessa brevid mig och sussade sött när väckarklockan skrålade! Sötnos! Vi gick upp och gosade lite i soffan och gick sedan till dagis innan jag skulle till skolan för ett semenarium. Det var dags att redovisa vårt enorma grupparbete! Det kändes verkligen jätte bra, så jag tror stenhårt på ett MVG!

Hämtade sedan Frejsan en timme tidigare på dagis och gick hem och skar upp massa härliga frukter till lilla fröken som hon festade på under tiden jag städade hela balkongen. Behövligt! Såg ut som ett enda kaos! Äckelfimpar och granbarr överallt. Har ju inte blivit att jag går ut där efter att jag slutat röka. Men nu är det vårvärme och balkongen ska utnyttjas till fullo. Sedan kom Svärmor/farmor på kaffe som avnjöts ute i solen! Freja styrde och ställde och Farmor gjorde allt Freja bad om som vanligt! =)

Därefter åt Frejsan & jag Spagetti och köttfärsås, dammsög mm innan Tessy och Alicia kom förbi på fika! Jätte trevligt och mysigt! Har alltid så roligt tillsammans med dig love!

Nu ska jag faktiskt ringa min älskling & sedan hoppa ner i sängen brevid Freja och sova! Imorgon åker vi till Stockholm med tåg och blir hämtade av min lillebror i stan och sedan åker vi vidare för att hämta Stoffe på nya jobbet som f.ö är kanon!

LÄNGTAR EFTER DIG ÄLSKLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: tessan

Menhmm. vad skumt, jag ser inte vad jag skriver i fältet. Därför kan det vara så att det finns en del stavfel!)

Ha en super duper vecka uppe i stockholm nu så ses vi om nåågra DAGAR.. puss <3

2009-04-03 @ 13:44:18
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0