En sån där lista!

Lovar du att vara ärlig? Yes

Du heter: Madelene Marie Ekfalk
Smeknamn: Madde, Maddis

Låt som när du är ledsen sörjer till? What hurt´s the most

Beroende av: Min familj, vänner & Coca Cola

Vem behöver du mest just nu: Stoffe & Freja
Vad tror folk om dig? Just nu att jag "bara" är gravid i v.5 typ ist för v.21
Stämmer det? Just nu ser jag höggravid! =)

Vad säger du för att imponera på någon? Ingenting, är rätt imponerande!
Hur imponerar man på dig? Genom att vara smart & rolig
Brukar du skratta för dig själv? Japp! Galet!
Var bor du? Norrköping

Trivs du där: Najj!

Äger du några converse: Yes!

Sprit, cider, vin eller öl: Vin

Brukar du bli för full: Brukar? Händer väl!

Vad har du för mobil operatör: Comviq

Är du allergisk i mot något: Pollen, Nötter & Vissa pälsdjur

Har du haft sex idag: Inte idag, tror jag =)

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: En väldig massa! Finaste killkompisen Kim!

Antal timmar sömn inatt: Runt 10

Sov du ensam: Nepp, med älskling!

Brukar du komma i tid: Haha.. oftast!
När blev du fotad senast: Idag!

Hur känner du dig nu: Proppmätt efter alla kräftor & lycklig!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart & Vit

Vad tycker du om fötter: Blää! Fast Frejas är bra söta & gosiga!

Vad saknar du: Mamma, Bror & Syster i Sthlm!

Favorit dryck på morgonen: Kaffe & nypressad Juice

Rakar du benen: Yes

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 01.00

Är du bortskämd: Av min pojkvän!

Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Tuva Novotny
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja! Men skillnad på bra vänner & äkta vänner!

Vad använder du för shampoo? Oftast Response
En speciell dag du minns: 4 Juli 2007 Då Freja föddes

Hur gammal är du: 22 år

Tycker du om någon just nu: YES!

Och om fem månader: Har vi fått en bebis till i familjen & sista terminen i skolan börjar!

Du samlar på: Inget speciellt!

Gröna eller röda äppeln: Gröna, men är allergisk
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min lillebror eller Mamma!

Gillar du golf: Nej fy fasen

Vilken tid gick du upp idag: 10.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja det har jag!

Är det okej att gråta: Såklart
När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ga massa till min mamma & familj, samt spara till mina barn
Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nops

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beroende på vem av mig och S som har sovmorgon

Har du piercing: Navel & tunga!

Vill du gifta dig: Absolut

Vill du ha barn: Har ett och ska få ett till och de har alltid vart planerat & välkommet!

Solar du ofta:  Ja

Är du bra på att laga mat: ja
Hur vig är du: Inge vidare

Är du musikalisk? Ja

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Sorbe
Tror du på ett liv efter döden:  Ja

Tycker du om sushi: Aldrig provat

Vad äter du helst när du ser på film: Chips eller färsk frukt

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Nej, tycker mest det är obehagligt

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Melerade

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Tror det

Biter du på naglarna: Nej, jag avskyr när folk gör det
Röker du: Inte längre! Wiee, rökfri sedan 2 Januari 2009

Hur ofta tränar/motionerar du: Går till skolan och hem igen :D Nejdå, promenerar ganska ofta!


Kommentarer
Postat av: klara

Fin blogg du har!:)

2009-04-19 @ 20:15:49
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0