Så jävla skönt!

Igår åkte Stoffe hem till Sofie för att prata med henne om en ev. nedläggning av anmälan mot hans lillebror. De hade en bra diskution och allt slutade med att Stoffe och hans bror i telefon sa " Jag älskar dig" - till varandra! När Stoffe kom hem badade vi lite med Freja och efter det åkte jag iväg. Också till Sofie!

Jag var skit orolig att hon inte skulle öppna, men det gjorde hon. Vi stog i dörröppningen och kramades länge och sen sa hon " Kom in! " Det kändes så jävla skönt att vi äntligen kunde prata med varandra! Vi pratade hela kvällen, i flera timmar om allting som varit. Vi drack kaffe och pratade ännu mer. Minns inte hur många timmar jag var där men det var många. Saker jag ljugit om berättade jag och saker hon ljugit om kom också fram. Även de saker vi sagt om varandra bakom ryggen. Ni har ingen aning om hur skönt det kändes!

Nu ska all polisanmälan läggas ner. En befrielse för båda våra familjer! Det behövs inte mer nu, vi har vart med om för mycket! TACK så otroligt mycket för den fina stund vi hade igår. Det är dem här sakerna jag saknar hos dig! Din omtänksamhet och generositet. Men också det helt galna sidan som jag älskar!

Idag är jag ledig från praktiken så Freja fick också stanna hemma. Vi ska ut på en riktig långpromenad. Ska bli superskönt! Var länge sen vi gjorde något sådan bara jag och Freja. För en stund sen ringde Titti Schultz - från Rix Morgon Zoo. Vi fortsatte prata om det jag och Gert pratade om häromdagen!

Nu kommer jag att bli kontaktad av en politiker som ville ha mitt nummer.
TACK RIX MORGON ZOO FÖR ATT NI HJÄLPT MIG!
Ni anar inte vad det betyder!

Kommentarer
Postat av: sofie

Ursäkta men vet du en sak?! Vad var det jag sa att jag hade ljugit om? Du sa att du hade ljugit och jag med men kommer inte ihåg vad det var? Friska gärna upp mitt minne tack hehe!



Justeja, Micke ringde imorse och bara pratade allmänt, har ni pratat med han eller? Tänkte eftersom han bara ringde sissådära

2008-10-03 @ 12:27:03
URL: http://goldendelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0