Det Viktigaste är Kärlek!


Varje morgon känner jag att jag är den absolut lyckligaste människan i världen. Jag har en sambo som gör allt för att jag och vår dotter ska ha det bra. Som älskar oss över allt annat & som ger sitt allt för mig & Freja. Jag har en dotter som varje gång jag ser henne får mig att känna den mest obeskrivliga lycka och gör mig stolt oavbrutet. En dotter som ler, skrattar, sjunger och gör ständiga framsteg. En dotter som jag och min sambo alldeles ensamma har åstakommit. Ett mirakel, ett under, ja en fantastisk liten tjej med en enorm vilja. Vår prinsessa! Jag har en mamma som har gjort allt för mig och mina syskon. Alltid satt oss i främsta rummet & älskar oss vad vi än gjort för dumheter. En fantastisk kvinna som är värd det absolut bästa. Lycka, framgång & kärlek. Jag kan inte för mitt liv förstå hur någon överhuvetaget kunnat såra henne som jag eller någon annan gjort. Obegripligt när man är så fantastisk. Min mamma är min bästa vän och det kommer hon alltid att vara. Det finns ingen så stark som du, du gör mig stolt mami! Jag har en fantastisk lillebror, med vilja och motivation att klara av vad han än åtar sig och som alltid ställer upp när man behöver det. En lillebror som fick värlens utseende och en fantastisk charm. Helt klart en tiopoängare! Jag har världens sötaste lillasyster som kan charma til sig precis vad som helst & som tar så fruktansvärt bra hand om Freja. Du är den finaste lillasyster någon kan få Sofie. Jag har också turen att ha den mest fantastiska släkt, dvs min moster & hennes man. Mina två vackra kusiner Hanna & Lina och deras underbara familjer. Det finns ingen som har en så stark och kärleksfull familj & släkt som jag. Det måste vara omöjligt! I himlen finns också min mormor & morfar, sittandes på ett moln, lyssnar på Nat King Cole och skrattar åt våra tokigheter här nere på marken. Det är jag övertygad om! det går inte en dag utan att jag saknar er! Vilka fantastiska barn ni skapat & vilken kärlek ni spridit vidare. Ni har skapat något  helt fantastiskt. 

Jag är inte rik. Jag har inte massor av kläder, skor eller smink. Jag har heller ingen riktig walk-in-closet, massor av snygga möbler eller möjlighet att köpa vad jag vill. Men det gör ingenting...

Jag har en fördomsfri familj & släkt, som aldrig pratar illa om andra, som extremt sällan svär eller klagar över saker. En familj och en släkt som stöttar, glädjs åt och alltid gör allting för alla andra. En familj jag är stolt över och lycklig att tillhöra. Vi har god hälsa, kärlek & varandra. Och det är det viktigaste utav allt.

Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0