Jävla Fjolla!

Har du någon gång vart så förbannad att det känns som om du skulle kunna slå sönder precis vad som helst? Har du avskytt någon så mycket att du inte ens tål att tänka på personen. Har du gång på gång blivit så sviken av en person att du inte längre blir förvånad om det händer igen? Det har jag!

En kompis till mig ringer, vi kan kalla henne Sanna. Hon är förtvivlad för att hennes svärmor gång på gång ljuger & går bakom hennes rygg. Till saken hör att detta är en väldigt instabil människa som vid flertalet tillfällen slagit min kompis, dragit henne i håret och kallat henne för alla möjliga glåpord. Hon känner sig återigen kränkt men är samtidigt vansinning. Min kompis hade just blivit vän med sin svägerska, efter en lång tid utav bråk. Efter att hennes svägerska återigen satt igång världens cirkus & ställt till det för andra för att få sig själv att framstå som ett lamm så har hon nu också tutat i deras gemensamma svärmor ett och annat. Min kompis förklarar att svägerskan, vi kan kalla henne Sofia suttit & pratat med Svärmodern, som vi kan kalla Mia. Sofia har då sagt detta till Mia:

Sofia: -
Hur ska du orka dras med Sanna hela ditt liv.
Mia: - Ja, Det är ju inte jag som har valt. [Hon menar att det är hennes son som valt Sanna, inte hon.]

Sedan har Sofia berättat för Mia vad hon & Sanna pratat om innan detta helvete bröt ut. Men självklart har hon överdrivit. Det är ingen ovanlighet berättar Sanna för mig. Då Mia vart med Sanna & sin son till Sannas föräldrar vid flertalet tillfällen har Mia nästan inte ens lyft ett handtag. Utan ist har hon låtit Sannas mamma göra allt, trots att hon är gäst har hon knappt erbjudit sig att laga maten, diska etc. Hon har helt enkelt kommit hem till dem & levt lyxliv. Nu hade Sofia berättat för Mia att Sanna egentligen inte ville ha med Mia till sina föräldrar över julen då Sanna tycker att Mia aldrig hjälper till. Ja, det stämmer. Sanna tycker ju det. man kan väl iaf erbjuda sig att hjälpa till med disken tycker Sanna.

MEN, Sofia har ju självklart inte berättat för Mia vad hon tycker om henne. Vid flertalet tillfällen har Sofia kallat henne lösaktig, äcklig & dum i huvudet. Men det är inget som kommit fram. Varför tala illa om sig själv. Detta är bara en bråkdel utav vad hon sagt om Mia. Sofia sa också till Sanna:

Sofia: - Kommer ni låta Mia vara hos er i jul. För hos kommer hon inte att vara. Min mammas sambo, (vi kan kalla honom Stefan) tål henne inte & det har han aldrig gjort. Och jag vill inte ha henne där. Om hon inte kan vara med er får hon väl sitta ensam då. Det är inte mitt problem?

Har du berättat detta för Mia? Nej självklart har du inte det?
Men Mia är inte bättre hon. Hon pratar om Sofia hon också. Att hon är väldigt gapig & arg samt bestämmer över henne son! Har du berättat det för Sofia? Nej självklart har du inte det! Pinsamt månne?

Men ist för att vara ärliga mot varandra så sitter ni och pratar illa om Sanna. Hur är ni funtade? Era patetiska mytomaner. Sanna har bett Mia lämna henne & hennes son ifred i fortsättningen och det gör hon rätt i. För gång på gång ställer Sanna upp men blir spottad i ansiktet av både sin svägerska & svärmor.

Vet ni vad det sjukaste är gott folk?
Detta är ingen dålig scen i Days of our Lives... Detta är den verklighet Sanna lever i!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Sjuka männsikor, att man ens orkar. Pinsamt att man känner sig så oomtyckt så man måste smutskasta någon annan för att försöka vara i ramljuset

2008-11-25 @ 20:25:59
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Svar: Jag rös verkligen till när jag läste din kommentar! Så jävla läskigt :( Jag är bombsäker på att det är samma människa. Jag känner mig också grundlurad, jag har aldrig blivit såhär sårad någonsin innan. Det är så sjukt att hon kan få folk att älska henne och, som jag, alltid berätta allting för henne FÖRST! Jag trodde verkligen att hon var min bästa vän och att hon var på riktigt. Det är helt fruktansvärt!



Sökte du på hemnumret då, och såg vem det tillhörde? Jag kan avslöja så mycket som att hon tydligen ska bo i Västerås.



Kram

2008-11-25 @ 22:42:25
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0