Minitights & Feghet

Okej, nu är jag lite småglad faktiskt! Kom i det offantligt små tightsen jag köpte på Gina. Det är tighta som fan i midjan. tror inte ens att det finns någon resår. Och detta resultat efter bara -2,9 Kg! Glader! Tänk hur mycket av mina gamla kläder som kommer passa när jag gått ner ytterliggare 2,9 Kg!

Igår var vi och veckohandlade. har bestämt att vi ska göra det nu ist, för det sparar man verkligen in på. Det är inte bra att storhandla en eller två ggr i månaden. That´s a fact! Så häromdagen planerade vi vad vi skulle äta till lunch, frukost & middag och handlade sedan utefter det. Det vart jätte bra! Känns skönt att vi kommer slippa slänga en massa mat som vi ändå inte äter!

Fick mail av en super snygg tjej förrut! Haha! Hon ska hjälpa mig med en sak och tack vare det kommer vi att tjäna massor utav pengar. Så idag när jag kommer hem ska jag kontakta företaget hon tipsat om och se om de är intresserade. Detta är verkligen någonting för mig. Jag är mer än enormt skicklig inom det området. Eftersom jag inte vet hur det blir än vill jag inte berätta vad det är, men det kommer så småningom. Hursom, så kommer det att bli skit bra! Tack snälla söta rara du! Du vet inte hur mycket du har hjälpt mig nu!

Sedan vill jag också passa på att skriva en hälsning till dig som inte vågar ta diskutionen du själv gett dig in i:
Innan du messar en massa så fundera på att svara i tel ist. Det är bara omoget & löjligt att inte kunna stå för vad man tycker & tänker. Haspla inte ur dig en massa saker som inte stämmer för att sedan inte våga höra sanningen. Men vet du, det är din förlust! Det är du som är omogen som kan skicka en massa skräp sms & säga vad som men sedan inte våga ta det på telefon. Frågan är, vem är det som är vuxen egentligen! Du har mitt nummer, ring & säg det direkt till mig ist för att snacka skit bakom min rygg!

Hoppas att vi får våran bil idag! Ingen kommer ha en sötare darling än oss! Smile!
[Kan berätta att vi valde den babyblå bilen! And I love it!] ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0