It´s a new Day

Nu sitter jag här färdig sminkad & påklädd. Haha, jag kom i min jeanskjol utan att kämpa som en dåra. Apploderar mig själv. Jag kom i säng tidigt igår, men sen somnade jag väl inte förns närmare 00. Jag och Stoffe låg & tittade på " Are We Done Yet. " Verkade riktigt rolig! Men sedan var vi tvugna att titta på Vänner innan vi somnade! Alltid!

Snart ska jag väcka Freja, klä på henne & sedan pulsa genom snön till dagis. Som tur är tar det bara typ två minuter att gå dit. Btw, Freja älskar snön! Hon pratar om den hela tiden, tittar & pekar ut genom fönstret! Söt som alltid!

Filmredovisningen gick jätte bra! Puh, var nervös helt i önödan! " Voa Voa Hellberg  tyckte att den var toppenbra & jag gissar mig på ett MVG! Den 12 Dec får vi se vad jag får för betyg, då vi ska ha betygsnack! Vart tog terminen vägen?

Nu måste jag skynda så vi inte kommer försent! Tar ju ett tag att ta på overall mm! Sedan blir det promenad till skolan! Nu är det slut på spårvagnsåkandet!

Delmål nu: Vart tredje kilo!
Större delål: 11 Juni 09 -20 Kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0