Han är Söt

Min pojkvän är söt! Lite försiktigt skickade jag iväg ett sms till honom innan han skulle hem till Dawwe & spela poker ikväll. " Älskling, kan du köpa en cola light eller pepsi max till mig. Det tar bort min huvudvärk." Jag trodde nästan att han skulle bli lite irriterad då jag vet att vi pratat om att inte slänga ut massa onödiga pengar nu när vi måste spara & absolut inte på läsk. Men han svarade inte på sms:et utan kom ist hem med en 1,5 liters. Hihi, jag som trodde att om han skulle köpa med sig en så vart det en burk. Men tjiii fick jag! Wiee, nu vart jag glad älskling!



































... Tillägas ska att lightdryck är 0 Points!

Kommentarer
Postat av: Melody

Hehe det är lugnt =) Ville ba checka så det inte var så att pengarna försvann till något okänt konto :P

Jodå, min dag va ok. Jobbade, kom hem, slocknade typ. haha.. så seg nu för tiden.. :) Light drycker förhöjer ju sötsuget =/ Och är äckliga :D

2008-11-27 @ 07:01:43
URL: http://www.melodyy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0