Fruity morning!

 
F o t a t  M e d : S o n y  D S L R - A 2 0 0

Godmorgon! Jag känner mig lite gladare idag faktiskt! Solen skiner & jag har druckit en suveränt god smoothie till frukost. En smoothie som bara innehåller 1p. Weoo! Har även vart i kontakt med skatteverket ang. Design Shoppen, med tanke på att jag behöver en F-skatt sedel. De skulle skicka hem allt material jag behövde. Skönt att vara ihång. Kände mig också en aning smalare idag när jag hoppade i mina mysbyxor & mitt linne. De satt lite lösare alltihop! Mycket trevligt.

Idag ska vi i klassen på föreläsning om Organtransplantation. Det ska bli intressant. Hörde även på radio imorse att det kommer finnas massor utav jobb som sjuksköterska i samband med att jag är klar ssk-utbildningen. Om det nu är det jag ska läsa. Jag står ju fortfarande och väger mellan det och journalistik. Svårt val!

Nu får vi snart vår bil!
Glad Madde idag!

Kommentarer
Postat av: MalinSvenssoon.blogg.se

Gratisbio är en jättebra sida där poäng=presentkort. Välj bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



Genom att ange "M0lle" som värvare får du 75poäng som välkomstbonus!

2008-11-20 @ 08:50:55
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0