En morgon utan Cigg

Okej! Nu gäller det att skärpa till sig. Jag sitter alltså här, inne i klädkammaren och känner någon klaustrofobisk känsla smyga sig på. Väggarna kommer allt närmre och tillslut trängs jag med min kaffekopp på en yta av 1 kv(centi)m! Uuuää! Jag har inga cigaretter. men jag borde sluta nu! Pengarna behövs till annat & jag måste tänka på min hälsa. Men det är tomt. Jag kan inte riktigt förstå meningen med att man börjar att röka. Hur äckligt som helst! Har lite småabtinens nu... Har iof nikotinplåster i medicinskåpet, men vill inget ha! Tilläggas ska att jag inte orkar gå dit just nu... Men om sanningen ska fram hade jag sprungit till balkongen om jag haft en cigg nu! En, bara en... Kan man tänka så?

%&¤#"&%)¤=#/&%¤!&¤%/(())?!`#P=&/`?!#?`!?(
Era MONSTER ... jag hatar att älska er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0