Eftermiddagsmys!

Vilken lung och skön dag det har varit. Var länge sedan jag hade tid och tillräckligt med ro i kroppen för att kunna sätta mig ner i soffan och bara ta det lugnt. Minns inte ens när jag gjorde det sist. Vi hade bara etik i skolan idag, så det var inte vidare värst mkt vi gjorde. Sedan mötte jag upp Tette och Theo som är hos oss på besök och gick till Peking House och åt en härlig kinabuffé. Välbehövligt!

Nu sitter vi framför tvn och ser P.S I Love You för kanske 10:e gången. Men den är ju bara så underbar. Jag fullkomligt älskar den. Theo sover och Freja är på dagis, men kommer hem tillsammans med Stoffe om bara en liten stund. Då blir det liv i luckan igen! Smile!

Ikväll ska jag fixa Marias design och slappa ännu mer framför bloggen med en stor kopp te och en massa tända ljus. Fick den första IForm tidningen idag, så det blir nog lite läsande i den också. Har ni haft en bra dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0