Bloggtips & Gonatt

Internet är grymt segt! Blir lite småförbannad hela tiden! Får ansluta & koppla ifrån titt som tätt! Prutt för mobila bredband! Längtar tills februari då vi får vårt modem från fantastiska Tele2. Bättre bredband finns inte!

Nu sitter jag här med håret ståendes åt alla håll & eyeliner under ögonen. Man skulle kunna påstå att jag är trött! Måste i säng innan 23. Det var ju det jag skrev igår, minns ni? Ska se klart på " Are We Done Yet " och sedan somna på Stoffes underbara arm. Älskar hans överkropp. Har alltid gjort & kommer alltid att göra!

På fredag åker vi till Stockholm. Ska bli fantastiskt att komma upp till det normala samhället igen. Älskar verkligen Stockholm! Det har jag aldrig sagt förut va? Tsss... Ska med familjen hem till pappa på Lördag & Fira min lillasyster som fyller 15 år! Jisses, vart tar åren vägen? Kind of sinnessjukt!

Innan jag avslutar dagens bloggande måste jag rekomendera en helt otrolig blogg!
Hon tar helt fantastiska bilder & skriver så otroligt bra! Love it! Jag lovar, you don´t wanna miss!!! [Läs den här!]



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh vad glad jag blev nu! Tack!!! Och tack för din ajättegulliga rader. :) Jätteroligt att du gillar den. :P



Jag använder en Canon 450 D och objektivet som sitter på just nu är ett 50 millimeters. :)



Ha en härlig kväll (det som är kvar av den)



Kram



Nu ska jag spana vidare här i din fina blogg.

2008-11-26 @ 21:49:02
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0