Bloggplaner

Gomorron! Här vaknar man med världens sötaste sambo brevid en som snällt ber att kliva upp & viskar " Älskling, det är snö ute. " Kändes underbart att kliva upp imorse. Sedan satte vi oss i köket och åt frukost med tända ljus & fortsatte se No Country For Old Men... Hur kunde den filmen få så många Oscar? Fundersam?

Efter en kopp kaffe & snuskpinne på vår numer supermysiga balkong, slog det mig. Jag ska göra världens snyggaste bloggdesign. En smal, stilren & inbjudande design. Jag ska få till den precis som jag velat hur länge som helst, men denna gång tänker jag inte stressa ihop den. Det får ta den tid det tar & när jag är nöjd ska jag har ett litet välkomstpary här på bloggen för just den designen! Älska allt, smile!

Men nu ska jag väcka vår törnrosa som fortfarande inte ropat på mamma & klä på henne något av alla hennes fina plagg. Ska bli spännande att se vad hon tycker om att leka i snö! Wiee, jätte massa spännande faktiskt! Hihi!

Ha en fantastisk Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0