Angel Face


Nu har vi kännt varandra i snart fyra år gumman. Vi har bättre kontakt än någonsin, men tyvärr förstod vi inte att vi var såhär nära vänner förns efter du flyttat från Norrköping. Jag avundas dig. Du tog dig härifrån! Varför lät vi andra komma mellan vår vänskap, som du säger undrar jag också varför vi inte tog tillvara på den tid då du bodde här? Vi hade ju så in i helvet roligt tillsammans gums! Nu går det inte en dag utan att vi pratar & det känns alltid lika bra. Blir alltid lika glad över att prata med dig och över att ha dig som en av mina närmsta vänner. Du är helt fantastisk Sofie.

Jag känner ingen som är så stark som du. Du bröt dig ur det helvete du befann dig i och idag står du där starkare än någonsin, med båda fötterna på jorden, ett ständigt leende på läpparna & är en helt fantastisk Mamma. Du är min förebild, den som tar mig längre än jag själv tror att jag ska klara av. Du ger mig kraft & styrka att orka de dagar jag bara vill falla ihop. Jag älskar dig Sofie, förevigt & Föralltid!

Jag är välsingnad som har dig som vän!
Men alla är väl värda en ängel?
Du är min!




Den här låten kunde lika gärna vara skriven om dig Sofie!
Den stämmer så fruktansvärt bra in på hur du är som person!
Helt enkelt fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Jessi

fin text :) vänner är så viktiga!

2008-11-28 @ 16:43:46
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Gumman du är helt underbar, det går inte att skriva med ord hur tacksam jag är över att ha dig som vänn. Blev så rörd när jag läste detta att en glädjetår kom. Madde du är världens bästa hur ska jag någonsin kunna förklara för dig? TACK

2008-11-28 @ 23:52:16
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0