Valborg

Jag har inte hunnit skriva på två dagar. Åkte till Stockholm i onsdags och när man väl är här glömmer man lätt bort bloggen. Det händer mycket annan spännande just nu! Men nu tänkte jag skriva en snuttis iaf.

I onsdags åkte vi från Norrköping runt 17 och var hemma hos Zandra & To i Salem. Hemma hos dom var också Afram och Fredde som jag hört så mycket om. De var jätte trevliga allihop och vi bjöds på smörgåstårta och vin. Utom Stoffe som skulle köra som drack Cola. Det slutade med att Freja drog tag i ett papper som Colan stod och fick hela glaset över sig. Mamis bus! ♥ Runt 20 tiden var det dags att dra vidare. Det var hursom jätte kul att träffa Min gumsa igen! Det måste vi göra oftare!

Sedan var det dags att åka mot skogås. Jag var redan lite smålullig efter vinet, vilket bevisades när jag skulle fälla upp Frejas vagn och råkade trampa snett och vrida hela pinnen... den är söndern nu! (Men de som vet säger att den går och fixa.) Hoppas! Sedan var det in till Carro, Kim och Alma men också Danne som var där för att äta Tacos och ha supertrevligt! Och det var det också! Runt 23 kom även Sanna, hennes pojkvän, deras nyfödda son och en kompis till Sanna över. Vart till att lyssna på lite skön musik och snacka skit. Absolut kanontrevligt som alltid.

Stoffe var jätte trött och gick och la sig vid 02 ca. Jag trodde klockan var 00 så jag fattade inte riktigt varför han redan skulle sova. Själv kom jag i säng 05.30 efter att jag, Carro, Danne och Kim spelat Sanning & Konsekvens - spelet! Det var mycket roigare att spela när de redan fanns frågor och man inte behövde hitta på egna.

Den får ♥ ♥ ♥ ♥ utav 5 möjliga!

Freja och Alma sov jätte gott hela natten och igår morse njöt vi alla av solen på deras verandra. Åt frukost och hade det super. Freja och Alma är ju bara så söta! De blir farligt att släppa dessa vackra töser loss när de blirtonåringar!
 

 image260

image252

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0