Tittat på vigselringar!

Jo det är sant! Det har vi gjort! Men bara på skoj och för att försöka få Stoffe att förstå vilken sorts ring jag skulle vilja ha när vi gifter oss. Ibland har man inte samma smak... uppenbarligen! Vilken tur att jag var med och fick chansen att förklara vilken stil som var min. Jag är inte mycket för smycken. Iaf inte dyra smycken. Jag lägger hellre pengar på kläder, inredning & VÄSKOR!

Hursomhelst så tittade vi ett bra tag i alla montrar på Guldfynd och jag hittade ingen ring alls som föll mig i smaken. Men så helt plötsligt dök den upp från ingenstans. Den såg mig rakt i ögonen och sa: " Bär mig på ditt finger! " Jag vart störtkär! Det var den enda ringen jag kunde tänka mig i hela affären! Efter en stund av kärlek var jag tvungen att kolla in priset. BAM! 69.900 kr! What?

Jaha, det var den ringen!
Varken Stoffe eller jag anser att vi har råd med den just nu.
Men i framtiden så!

På vägen hem " maskrosförlovade vi oss" !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0