Slapp dag!

Usch, jag är inte alls på humör idag. Är måttligt irriterad på den människa som försökte sno min design och sedan försöker få det att låta som att allt är mitt fel. Som att jag lurat henne. Meningslöst!

Känns bra att jag sparat hela våran msn konversation. Don´t you just love dagens teknik?
Aja, säger som min lilla Sofie. Varför lägga ner energi på en massa meningslösa männisor som inte vill annat än att bråka? Och du har så rätt min diamant!

Nu ska jag ta och göra mig iordning. Vi ska hem till mina kärsa svärisar idag och äta tårta och dricka kaffe. Svärfar fyller ju år idag, så det blir till att göra sig kalasfin och åka ut dit!

Imorgon ska min lilla svärmor sova hos oss, för hon ska till sjukan och opereras imorgon. Hon var lite rädd och närvös så jag och Freja ska följa med henne och hålla henne sällskap! Får väl ta en fika på deras café under tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0