Mina favoritprodukter

Halloj! Det var verkligen skitlänge sen jag skrev nu. Jag har kännt att jag behövt en liten paus från bloggen men nu är jag tillbaka med stora förhoppningar om en massa bloggande. Förlåt om ni kännt er bortglömda ;-)

Jag tänkte ta och lägga upp mina favoritprodukter en gång / vecka. Denna vecka är detta mina absoluta favoriter som jag skulle bli tokig av om jag var utan. Kärlek till tusen!

1. Facial Scrub Home Spa (Oliv) - Så underbar att tvätta ansiktet med och man luktar fantastiskt efteråt.
2. Natusan Baby (Oliv) - Kan användas till hela kroppen och funkar kanon om man vill bli av med röda prickan när man rakat sig.
3. Avsminknings Servetter - Tar bort sminket på ett bahagligt sätt. Underbara!
4. OBH Nordica plattång - Skulle jag inte klara mig utan. Används varje dag!



Vilka är era favoritpodukter i hemmet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt! Tack för tipset! Ska prova natusan baby oliv direkt. Jätte tråkigt med de där röda prickarna. Ha de! =)

2008-05-29 @ 12:38:00
URL: http://noone08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0