Livet som kändis

Skulle jag vilja leva livet som kändis? Hm, jag är kluven. Både ja och nej. På ett sätt vore det fantastiskt. Pengar, kläder, resor, lyxiga bilar & hus etc. Vem har inte drömt om det. Men om man sedan tänker på alla jobbiga pappizar mm så känns det ganska mycket som, nej! Att aldrig kunna känna sig trygg eller kunna gå ut på stan utan att folk är en hack i häl jämt & ständigt och plåtar ens minsta misstag. På ett sätt anser jag att har man valt att satsa på en karriär som sångerska, skådis, modell etc så har man även valt att visa sig. Både sina bra och dåliga sidor. Utan pappizar, ingen celebritet. Så är det. Jag kan förstå att det är jobbigt, men tar man på sig ett jobb får man väl leva med att det finns både roliga och mindre roliga stunder! Självklart kan vi vanliga "Svenssons" aldrig förstå hur jobbigt det säkert är att bli jagad vart man än går av okända människor som skriker på en eller på skvallertidningar som publicerar både det ena och det andra. Men på något vis tycker jag ändå att man får tåla det om man är en känd person.



Hur söt är inte den här klänningen? Underbar!
Men hur smal är inte Victoria? Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0