Godmorgon!

Jag vaknade precis. Hoppad i myskläderna och gick in i köket för att göra mitt morgon kaffe. Efter ett tag får jag se att det ligger ett brev på diskbänken. Det visar sig vara ett kärleksbrev! När jag sen står på balkongen med min kaffekopp i handen och en morgoncigarett i den andra och läser brevet från min älskade pojkvän har jag svårt att hålla tillbaka tårarna. Han förklarar vad han känner och hur lycklig han är över att ha mig i sitt liv. Att de senaste tre åren har vart de bästa i hans liv. Det var starkt och det var otroligt vackert!

Tack älskling för att du gav mig en så fin start på dagen!
Hoppas ni andra får en underbar morgon ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0