Förlåt!

Im ashamed! Jag har inte skrivit mycket alls de senaste dagarna. Faktum är att jag inte skrivit alls. Först så krashade mitt redigeringsprogram, så det måste fixas på nytt. Där tappade jag en massa motivation eftersom alla mina bilder görs iordning där. Sedan har jag prioriterat Stoffe lite mer! Tycker han kommit lite i skymundan! *Smile*

Vi har bara legat i soffan, myst & gjort sånt som man gör när man är kär! ♥

Just nu håller jag på att bli dunderförkyld & samtidigt har jag en fruktansvärd tandvärk. Gah! Blir galen! Det är ju så jävla dyrt att gå till tandläkaren. Usch, gillar inte att kasta en massa pengar på sånt som gör ont. Buhuuu! Men, en sak som var grym denna månad var att årets första Plantagen lönespec damp ner i brevlådan igår. Haha, dubbelt så mycket mot vad vi räknat med. How did that happend! Nu blir det galet massa pengar till sommaren. Älskling fick också sjukt mycket mer än vad vi trodde! Så skönt! Nu kan vi göra allt möjligt roligt i sommar! HELA FAMILJEN!

Ner i brevlådan damåp också ett litet handskrivet brev till Freja. Wiee, det var en inbjudan till dagiset hon ska börja på. Vi ska dit och se hur det ser ut och prata lite. Så sött, hon ska börja på en avdelning som heter Bamse! Så sött ju! Dagisfröknarna såg jätte snälla och rara ut & jag känner mig inte det minsta orolig. Det kommer bli så bra så. Jag förstår inte att vår lilla prinsessa ska börja på dagis snart! Vart tog det året vägen!?

Nu ska jag ut och röka innan jag bombar er med inlägg! (Ni får nöja er med bilder som ej är redigerade ett tag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0