Den NYA mjölken!

Vem orkar skriva ett blogginlägg om mjölk? Jo jag! Jag är nämligen en tjej som fullkomligt avskyr mjölk. Jag skulle aldrig ta ett glas mjölk till maten. Det är helvidrigt! Spyr av blotta tanken. Men nu är det så att jag hittat en ny mjölk. Nämligen Arlas Baristamjölk. Den är helt jävla amazing! Jag älskar att göra mig en Latte, men med vanlig mjölk tar det sån jäkla tid att skumma. Men med den här mjölken får du ett PERFEKT skum och det bli en helt underbar Latte. När du sedan pudrar över lite nymalen kardemumma blir det ännu lyxigareoch skummet ligger kvar hela tiden. Kaffet smakar rikligare och du kan riktigt njuta av en god Latte i kvällssolen & nya numret av din favorit tidning!

 

Hello Lover! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0