Till två vänner!

Det finns människor i ens närhet man kan komma att stå mycket nära. Jag har två helt underbara vänner som alltid finns här för mig och de förtjänar att veta det! Jag älskar er så otroligt mycket. Här kommer en liten kärleksförklaring. Från mig, till er!

Sofie:
Du en av de underbaraste människor jag träffat. Du är enastående vacker & har ett underbart inre. Aldrig förr har jag träffat en människa som bryr sig så mycket om andra och alltid finns där, oavsett vad klockan är. Du germig motivation och inspiration när jag tappat det och säger de vackraste ord en vän kan säga till en annan. När jag känner mig nere är du en av dem jag tänker på först och genast ler jag med hela ansiktet. Det går inte att vara ledsen då. Vänner som dig finns det få utav, därför tänker jag ta till vara på allting du säger och gör. Varje minut med dig är fantastisk och jag älskar dig så fruktansvärt mycket! Sen är ett plus att vi har de absolut vackraste barnen i hela världen. Men det är en helt annan sak! Du är dyrbar, du är fantastisk, du är allt jag kan önska mig av en vän!

Zandra: Nu har vi snart kännt varandra i tre år,men bara träffats en gång. Trots det pratar vi nästan dagligen via msn eller på telefon. Jag vet att du finns här för mig och jag hoppas du vet att jag gör detsamma för dig. Finns ingen jag kan skratta med så många gånger under ett och samma samtal. Du är sjukt rolig tjejen! Världsklass! Jag vill också att du ska veta att du kan ringa mig dygnet runt om det skulle vara någonting, eller om du bara vill prata. Du är alltid välkommen hem till oss! Älskar dig gumsan!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gumman dina ord värmer verkligen. Är så glad att du känner såhär :D Min hemlighet om det nu skal vara någon är vel att jag alltid är ärlig och och beanhldar männsikor som jag själv vill behandlat. Madde du är topp du är så sjukt go och underbar. Finns alltid här för dig som du finns för mig. Älskar dig

2008-03-23 @ 18:12:42
URL: http://sofieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0