Skratta åt mig då ffs...

Pratade med dig i telefonen nyss. Har försökt få tag i dig i flera dagar, för du bad mig att ringa så fort jag pratat med Linnéa! Men inget svar, du sa att du skulle ringa upp. Japp, du har påstått det i tre dagar nu. Nu förstår jag vad felet var, du vågade inte ta en diskussion om detta. För du visste att jag hade rätt & jag gjorde allt för att bevisa det. Till skillnad från... ? Du är 21 år, wake up! Ikväll betedde du dig som en 15-åring full på häxblandning. Du har barn, vad håller du på med. Och dina vänner? Kan man kalla det för vänner ens, de var den mest omogna människa jag pratat med i hela mitt liv. " Haha, hon är på långpromenad, haha hon är skitfull så hon kan inte prata nu... " Men suck, kom med något bättre.

Nej du ska inte behöva vara tacksam för resten av ditt liv. Det sa jag aldrig, jag frågade om jag inte var värd att prata med efter att jag faktiskt ställt upp för dig. Men det var jag tydligen inte. Nu vet jag iaf att Rickard inte vill att Freja och William ska växa upp som kusiner. Jävla fegis du är som inte kan stå för att det är du som tycker det och inte han!

Hur i helvete kunde du behandla mig som du gjorde i telefon nyss? Vad i helevte hade jag gjort dig? Alla saker du sa, allt du påstod... Du anar inte hur i helvete ledsen det gjorde mig. Ja, men skratta åt mig då for fuck sake.. Jag skiter i vilket Sofie. Jag var skitledsen, jag gråter ju för fan. Hur fan kunde du behandla mig på det sättet du gjorde? Jag försökte ställa up för dig i torsdag & det är jag glad att jag gjorde. Även om jag aldrig kommer att få någonting tillbaka! Skratta åt mig då, det är skitsamma. Du har redan hånat mig tillräckligt!

image89


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!
Hoppas det är bättre idag än igår, tänker på det du skriver.
Du känner inte mej och jag känner inte dej men tycker det är jobbigt att läsa sånt du skriver. Tänker på dej!

2008-03-15 @ 13:10:10
URL: http://dizela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0