Sexigt värre hörru!

Man är inte vidare sexig by now. Alltså jag menar, lägenheten ser ut som ett battlefield. Tvättmaskin i vardagsrummet, ett element, lister & lampor. Totaly everywhere! Vi kan inte tvätta, för maskin är som sagt inte inkopplad & jag vägrar tvätta våra kläder i tvättstugan. Kalla mig tönt, men vem vet vad som vart i de maskinerna? Serious? Och tillråga på allt kan jag inte sminka mig för vi har ingen spegel & jag är tvärsäker på att jag åkt på bihålsinflammation. Ska till sketna vårdcentralen kvart över tre. Jag fullkomligt avskyr personalen på Kungsgatans vårdcentral. De är tokdumma! Så just nu, mina damer & herrar är Maddelicious minus Delicious! For sure!

Blä för Vicks Blå superstrong! Galet, min mun fräter sönder!

Nu är jag igång med min bloggdesign på riktigt! Äntligen klar med Absolute Bitch´s blogg! Jag var relativt nöjd iaf. Det är helt galet nu, jag är kär i mitt nya designprogram! Det är inte som vilket PS som helst! Me love you baby! From den 1 Maj kommer jag ta en liten summa på 50 kr / blogg. Det inefattar då design utav hela bloggen. För det tar ju ändå ett bra tag att fixa iordning en blogg. Men, jag kommer även lotta ut designer på min sida, så håll utkik!

Jag har druckit för mycket kaffe idag...

Dagens låt:
Hoffmaestro feat. Chraa - Young Dad

image71

Kommentarer
Postat av: Tossan

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ MADDEEEEEEEEEE!!!!

shiit att du hittade mej hehe , guuuuud va kul asså , va glad ja blir :):):) har ingen kontakt alls me nån från klassen typ , kul att du hittade mej!! vi måste ta o ses snart ju , de va ju trots allt två år sen sist haha :P
ja absolut vill ja ha en nice blogg , designa den precis som du vill , massa rosa o hett ska de va ;)

puss
//Piinky

2008-03-12 @ 20:36:20
URL: http://atousak.blogg.se
Postat av: Victoria

Hej du!

Skriv upp mig på listan över bloggar att designa.
De
mesta idéerna har jag redan, samt en address på blogg.se (har nu bloggagratis, så tråååkigt!)
Som sagt, idéer har jag...men INGA kunskaper i programmering och så...

Jag betalar gärna en femtiolapp!

2008-03-12 @ 20:46:17
URL: http://vickansvardagsrum.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0