Nytt kakel vs 40 år gammalt kakel!

Igår var vår lilla bygg gubbe här som vanligt och fixade klart fuktskyddet på väggarna i badrummet. När han var klar kom han konkandes på alla kakelplattor som ska upp på väggarna på torsdag! Jag bestämde mig då för att ta en platta och jämföra med kaklet ovanför diskbänken i köket. Det är nämligen samma kakel som vi hade i badrumet. Man kan säga att det är en jävlarns skillnad. Badrummet kommer bli awsome!!!

image145
Vänster: Det nya kaklet    Höger: Det gamla kaklet

[Det är sjukt vad vita de nya plattorna är, med tanke på att innan tyckte vi att de gamla plattorna var vita, ja jätte vita! Fattar ni då hur vita de nya är! BLÄNDANDE! Smile!]

Kommentarer
Postat av: zandra

Jisses vilken skillnad...Va äckligt egentligen :D haha! men va skönt när det är klart!

2008-03-19 @ 15:13:02
URL: http://zandrax.blogg.se
Postat av: Daggpärla

Hej hej. Hittade hit genom en länk från Familjeliv. Gillar verkligen din stil, funderar på att be dig om hjälp med min egen blogg men vet inte om jag törs *s*
Spännande att hitta nya favoriter.
Angående kaklet kan jag ju bara säga att det kommer se otroligt rent ut jämtfört med det där brunbeiga till höger :D

2008-03-25 @ 12:29:09
URL: http://daggparla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0