Mobilbloggar!

Sitter i bilen med världens jävla partymusik, en cigg i handen och en stor cola. Solen skiner och det är riktigt härligt. Nej, jag tänker inte åka hem på länge. Detta är min tid, min ensam tid. Fan va skönt att jag kan mobilblogga. Jag fullkomligt älskar det. Jag måste nämna ditt namn Kim. Du är världens absolut bästa killkompis. Jag kan prata om allt med dig, litar på dig till hundra procent. Vi har så jävla kul tillsammans! Du är one of a kind! Allt är sjukt konstigt just nu btw. Alla är mer eller mindre dumma i huvet. Japp det är sant. Varenda jävla människa bråkar om allt och inget. Men nu sitter jag bara här i lugn och ro och fullkomligt skriker till musiken. Jag skiter i alla just nu. Alla förutom min lilla älsklings Freja, som är hemma med sin papi. Mammas skatt. Killar är skit, tjejer också. Jag med. Haha. Jag är gladarg, skön känsla. Norrköping är det värsta jävla staden i världen. Åt helvete med den. Sofie JAG ÄLSKAR DIG! Du är min babe! So long suckers!

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0