Lördagkväll & tusen tankar!

Så här sitter jag nu, i min bors rum! Med ett fjärde glas vin och tre datorer. Jo, de är sant! Dock är detta den enda jag använder just nu. Mycket skönt tangentbord! Suttit och gått igenom fyra bloggar! Två underbara bloggar med mycket humor och två totalt värdelöst, beiga blogga utan någon som helst rätt. Jag hatar att läsa bloggar, där personen bakom inte alls kan skriva och använder ord de inte har en aning om vad de betyder! Kassa bloggar med andra ord. Ueek!

*Avbrott*

Min pojkvän Kim ringde precis för att prata lite skit. Liet full var du allt gubben! Smile! Ska bli så sjukt roligt när jag och Stoffe kommer till er imorrn. Party hela natten! Wiee, har barnvakt också! Känns så kul att få släppa loss för en gångs skull! Det är vi värda, som aldrig har barnvakt! Kim, du är verkligen världens bästa kille! Jag älskar dig massor! Vi har så sjukt roligt tillsammans! Vi är one of a kind tillsammans! Min lilla penispuss!

Idag har vi vart hemma hos min paps med familj och firat lite påsk. Fick massa fina påskpresenter som jag ska lägga upp bilder på här någon dag när jag orkar! Sen åket vi tillbaka hem till mams och å fläskfilé, potatisgrattäng & rödvinssås. Till det en stor grönsallad! Gottast! Damn, tror vi fick världens störsat påskisägg av mams! Love!

Nu sitter lillebror, Fredde & Stoffe i brosans soffa och fotar sjukt roliga bilder på hans Mac. Ska lägga upp några vi tog idag, finns så sköna saker man kan göra!

image160

Bror och jag är så äckligt läckra! Awsome!


image161

Du vill ha mig! Skojjar du va ful man blir eller! Haha!

image163

Jag  min siamesiska tvilling! Skratt!

image162

Fettovarning! Ser ut som jag har världens glugg!

NU MÅSE JAG LÄGGA UPP NÅGRA NORMALA FOTON PÅ MIG SÅ NI INET TROR JAG BLIVIT SÅHÄR UGLY!

image164

Nam nam med blå klubba! Yihaa!

image166

MADELENE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0