Inga Kreditskulder!

Weee, vi har betalt alla våra kreditskulder & har nu inga kvar. Duktiga oss! Det kommer bli en massa pengar över denna månad så idag ska vi på fredagsshopping hela familjen. Freja ska få en massa kläder & jag ska försöka tjata till mig en handväska! Smile! Stoffe behöver definitivt ett par nya skor & jag med... Detta blir dyrt!

Mina vänner, golvet är klart! Ni fick som ni ville och det vart den mörka mattan! Nu är jag supernöjd!

Behöver verkligen städa här hemma, men jag har ingen som helst ork. Den här nedrans bihålsinflammationen är skitjobbig. Pain i the ASS! Men den går snart över hoppas jag.. 5 dagar med penicilin kvar nu! Yes! Sen ska jag fortsätta svettas ihjäl på Sol & motion! Skönt!

Nu håller mina ögonlock på att åka igen. Madde vad har jag sagt till dig - Gå och lägg dig i tid om kvällarna! Inte konstigt att jag är så trött när jag kliver upp på morgonen. Anna Skipper, vart är du när jag behöver dig!? I am what I fucking eat, 4 sure...

Nästa helg ska vi hem till mina fantastiska familj i Stockholm. Äta & måla påskägg! Det är skitkul! Ska bli skönt att få en långhelg i Stockholm. Ringer kanske min bästaste Kim och frågar om han vill att vi kommer dit och äter middag och dricker lite vin. Klart han vill, han älskar ju mig! Haha... Måste komma ihåg att lägag in bilder när vi kommer hem från den kungliga huvudstaden, mitt hem! Stockholm i mitt hjärta! Tralalala!

Tack alla läsare för er fina respons på mina bloggdesigns! I LOVE YOU!

image85

Moi & Frejsan!

image86

Kommentarer
Postat av: zandra

Gud vilken fin bild på er! :)

Jag ska fixa en ny blogg tänkte jag..
Du ska få hjälpa mig då ;) Puss!

2008-03-14 @ 18:02:45
URL: http://zandrae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0