Bloggmorgon & Kaffe!

Härlig morgon som vanligt! Om man bortser från att det är kritvitt utanför fönstret. Vad hände med våren liksom?
Sitter just nu och kollar igenom alla mail om designhjälp. Det är hur många som helst som mailat och berömt min bloggdesign och det känns så jävla kul. Hittade en hel del bloggar jag var omnämd i! T a c k !

Så här sitter jag nu och glädjer mig åt era fina ord & att ni tycker så mycket om min blogg. Det känns riktigt bra!

image123


TACK för att ni läser min blogg! Det betyder så mycket för mig! Har bara ett önskemål:
S k u l l e  v a r a  r o l i g t  o m  n i  v a r t  l i t e  b ä t t r e  p å  a t t  k o m m e n t e r a !

Vad har ni för önskemål på mig & min blogg?
Vad vill ni se mer utav & finns det någonting jag bör ändra?

Återigen! Tack!

Kommentarer
Postat av: zandra

Visst är folk dåliga på att kommentera...hua! :(
KOMMENTERA MERA! :)

Jag tycker din blogg är bra som den är , bilder kan man aldrig få för mkt av :-D

2008-03-18 @ 13:10:35
URL: http://zandrax.blogg.se
Postat av: Andie

Jag gillar verkligen din design av din blogg. Väldigt stilren måste jag ju säga. Kika gärna in på min blogg och kommentera www.andie.bloggagratis.se

2008-03-18 @ 21:22:24
URL: http://www.andie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0