Alex Schulman är SÅ ute!

Just nu har jag ingenting bättre för mig än att lägga upp en inne & ute lista! Vilka killar i kändisvärlden är snygga och vilkaär katastrof! Här har ni min lista iaf! Snart ska vi iväg på fest! Yeah!

INNE

image171
Eric Winters                    Leonardo DiCaprio                         Seann William Scott

Etta
är definitivt Seann William Scott. Han är manlig, sexig & fruktansvärt duktig på det han gör!
Tvåa är Eric Winters för att han oavbrutet springer runt med bar överkropp i Våra Bästa År! Ett PLUS!
Trea kommer såklar Leonardo Dicaprio, för att han alltid kommer vara en avmina favvos!

UTE

image172
Absolut fulast i kädisvärlden är garanterat Alex Schulman! Han är den mest ointressanta människa jag någonsin hört talas om och måste vara den människa med gräsligast utseende! Ueek!

Efter honom kommer Ryan i O.C. För det första är det en helt värdelös serie och för det andra är han så ful så det är inte klokt. Sedan ger hans frisyr honom ca 500 minus poäng! Bläää!

NU BLIR DET FEST!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Har du sett Alex kommentar i min blogg? Han och hans loser krets hoppade på mig och min blogg och hotar att inte bjuda mig på deras ligist fester.

De tror att de ska köpa mitt sällskap. De vet inte vem de hade att göra med.

2008-03-23 @ 16:27:05
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Lexie

snygg bloggdesign u har, riktig mäktig!

2008-03-23 @ 16:30:59
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Oskar

Det är ute att säga att schulle är ute!

2008-03-23 @ 16:33:59
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0