Vecka 25 klar!



Förra veckan satte jag igång med träningen. Jag har haft gymkort sen i februari men inte tagit tag i det förns nu. Så jag satte mig och funderade på hur träningen skulle funka bäst för mig. Jo, det är att jag gör ett träningsschema varje vecka så att det inte blir samma sak vecka efter vecka. De satte verkligen igång min motivation.

Jag körde stenhårt [det vill jag lova] och var helt slut efter bara en dag, men jag gjorde som jag sagt och avslutade veckan med att ha bockat av alla punkter. Duktig jag är va!

Veckan kändes jätte bra och redan efter dessa dagar känner jag mig piggare och fräshare!

Lördagen han jag inte med någon promenad så jag fick jobba dubbelt så hårt på söndagen. Det vart då en tre timmars promenad! Så visst tog jag igen det jag missat och 1 timme extra!

Skit bra start!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeej!

Läser din blogg allt som oftast, men nu när du har ljuslila text är det lite svårt att se vad du skriver, kör en mörkare eller svart så blir det tiptopp sen!!



kram Twist på FL

2008-06-23 @ 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0