Tisdag

Imorgon är det dags! Då drar äntligen utredningen igång. Som vi har väntat. Ska bli så skönt att få detta ur världen. För alla er som inte vet det vart ju min underbara pojkvän misshandlad förra året och först nu har polisen tagit tag i det. Damn, de måste ha mycket att göra stackarna! Händer ju en del brott per dag som sagt!

Ska bli underbart att efter detta bara kunna blicka framåt & kunna ägna oss åt allt annat!

Igår kväll var jag lite deppig, längtade hem & var allmänt Stoffig! Efter ett liten samtal kändes det genast mycket bättre. Tappade upp ett varmt bad åt mig själv och förberedde laptopen med 2 vänner avsnitt som jag kunde titta på. Det var mysigt som fanken! Efter en stund kom min bror och fråga vad jag skulle göra sen, för han hade tråkigt och vill göra nåt kul med mig! Så efter det satt vi och asgarvade framför datorn till en massa youtube klipp. Det är hans och min grej! Det finns ingen jag kan skratta så mycket med som med min lillebruuur!

- Jag fyller 22 år om åtta dagar
- Min lillebror fyller 18 år om 14 dagar
- Min mamma fyller 48 år om 14 dagar
- Freja fyller ett år om en månad & en dag
- Stoffe fyller 25 år om en månad och tio dagar

TÅRTA, PRESENTER, FIXA ALL MAT - mycket födelsedagar är det nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0