Old School

Yepp, alldeles strax ska jag ta och sätta Freja i vagnen för att bege mig till min gamla skola här i Jakan! Det måste vara världens bästa skola. I loved it. Det skönaste är att ganska många av mina lärare fortfarande jobbar kvar. Det är alltid lika kul att träffa dem och prata gamla minnen. Det finns en hel del från den tiden! Underbart! Meningen är att vi ska hämta min lillasyster som går i första klass där. Hon blir alltid så glad när man kommer och hämtar henne!

Suttit och kollat på två avsnitt av Days, gud vad jag älskar den serien. Den är dåligt bra. Den är fängslande! Snart har jag följt serien i snart 10 år så då är det väl dags att korka upp skumpan och fira, mitt på blanka dan! =)

DET ÄR SOL!



Moahaha, jag har gått i samma skola som Blondinbella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0