Madde goes MYS!

Att jag redan är fabolus visste jag redan.. tss! Men att jag kunde vara såhär mycket mys visste jag inte. Jag vart så kär i denna myströja inne på Cubus att jag var tvungen att använda kortet för att få med mig den hem. Så underbar! Den är så jäkla snygg! I adore you white thight myströja!

Tidigare inne på H&M var jag ju tvungen att köpa ett par solglasögon. Man kan aldrig ha för många. De passade perfekt till min ansiktform & mitt hår. Så där kastades idén om blondering i papperskorgen! Men så är det ibland.

Har jag berättat att jag tänker bli famous?
Hemligt än sålänge!

   
 

Tycker ni att jag ska blondera mig?


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Helt galet snyggt juh! Bra investeringar gumman! Puss

2008-06-04 @ 23:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0