Kolmården

Wie! Förra veckan köpte vi säsongskort på Kolmården! Mysigt!

I torsdags kom Zandra ner från Stockholm. Vi hade lite billig Norrköpingsrundtur och kollade lite i affärer. Efter det åt vi lite lunch för att sedan gå till ungdomsmottagningen. Japp, jag var tvungen att testa och det var feting minus! Så skönt! Vill absolut inte ha fler barn nu. Det får vänta ett tag. Den här sommaren belongs to Freja och ingen annan! All eyes on her! Smile! Efter det åkte vi hem till mig och där lagade vi en underbar gryta med fläskfilé, champinjoner, minimajs och soltorkade tomater. Till det hade vi ris och en stor grönsallad! Galet gott. Efter det vart det hemmagjord hallonpaj med vaniljsås. Kvällen spenderades på balkongen med lite vin och tjatter! Incredible!

På fredagen åkte jag, Zandra och Frejsan till kolmården. Först tog vi en tur inne i Safariparken. Fick oss ett par glada skratt. Jag är nämligen hur hispig som helst därinne! Höll nästan på att preja ner en gammal gubbe och hans tant i diket. De får fan skylla sig själva om det vevar ner rutan och sticker ut armen för att ta kort inne hos björnarna, vargarna och lejonen. Livsfara! 

Efter det vart det en tur i parken och en lunchpaus. Det var hur mysigt som helst och delfinshowen var grymt bra. Innan showen passade vi även på att gå in i delfinlagunen för att få se dem på lite närmre håll. Freja vart helt sjövild. Hon tyckte det var jätte roligt att titta på de fina delfinerna! 

Kolmården is the shit! 
ALWAYS!
 

... saknar mitt gamla jobb där!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0