Kämpa!

Träningen igår gick ok. Jag gick dit och började köra Crosstrainern. Det gick trögt som fasen. Ringde Stoffe under tiden som jag spurtade och sa att jag inte kände mig helt ok. Jag körde på lätt motstånd men min puls låg hela tiden och pendlade mellan 151-161. Antingen hade det med min allergi och göra eller så har jag någon dum infektion i kroppen. Kände mig en aning snurrig, eftersom min maxpuls inte får överstiga 154. Han tyckte att jag skulle nöja mig med de 15 min jag kört och åka hem ist. Vi kom överrens om att han och Frejsan skulle hämta mig på en gång. Men direkt när vi lagt på så skickade jag ett sms: " Kom 19.45 ist. Det här klarar jag =) "

Sagt och gjort körde jag klart mina 30 min på Crosstrainern och sedan 30 min Styrka. Det vart ingen solning med tanke på hru jag kände mig och då vill jag inte ligga och svettas i ett solarium och sen få feber dagen efter. Det brukar bli s¨å om man har någon infektion på g.

Det var kanske lite dumt att träna klart igår om jag nu håller på att bli förkyld. Men jag mår som vanligt idag så jag antar att pollenallergin bara hade en dålig dag igår! Smile!

Bockat & Klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0