Hur kan man förstöra en familj!?

Så fort jag tänker på dig blir jag illamående. Din jävla råtta! Hur kan du utsätta en familj för något sådant. Är du medveten om vilken jävla lögn du dragit? Hur kan du se dig själ vi spegeln? Hur kan du utsätta ett litet barn för något så grymt. Hur kan du sätta en mamma och hennes son alldeles ensamma och deras pappa och man 15 mil bort. Du är så jävla .. GAH! Det finns inte ord för hur mycket hat jag känner mot dig! Hur? Varför? Du är så jävla feg, du är skräp!

Jag skulle skämmas om du var min dotter, jag skulle aldrig titta på dig igen!
Lev med detta på ditt samvete resten av ditt liv. Du har raserat en hel familj!



Jag tillägnar denna låt till er ikväll. Den är från hjärtat! Jag tänker på er hela tiden!





Snälla läsare, gå in på hennes blogg och skänk henne och hennes son en styrkekram! Jag tror att de behöver det just nu! Klicka på bilden nedan för att komma dit!


Kommentarer
Postat av: kidabouche.blogg.se

oj, ska kolla på bloggen ! :o



svar: tackar ! :) hihi. har varit med vänner och sett matchen i Kungsan. :) vad har du haft för dig?

2008-06-19 @ 01:14:03
URL: http://kidabouche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0