Grönt är skönt

Efter jobbet idag så tog jag, Stoffe & Freja en liten runda inne på Plantagen. VI hittade en massa blommor som fick följa med oss hem. Efter det åkte vi runt för att hitta en balkongmatta stor nog för våran gigantiska balkong. Jag är egentligen så anti gröna balkongmattor. Men eftersom vi bara hyr lägenheten och den inte är vår egen så har vi ingen lust att lägga ut pengar på att bygga en trätrall. Men det vart jätte mysigt iaf.

Nu har det vart sol hur många dagar som helst, men självklart vart det hur blåsigt som helst och molnigt när jag skulle plantera alla blommor. Men det gick bra iaf.



När balkongen var färdig så kom Stoffe ut med nybryggt kaffe. Precis vad jag behövde! Smile! Efter det tände vi ljus på balkongen och tog ut en massa täcken och kuddar. Sedan la vi oss ner tillsammans och låg och småpratade och kysstes. Så himla mysigt! Det var verkligen ett sånt ögonblick man kommer att minnas föralltid! Jag älskar dig Stoffe!



Nu sitter jag bloggar lite och tittar på Ugly Betty boxen jag fick i morsdag present av Freja & Stoffe samtidgt som jag fick en stor bukett rosa liljor, underbart & en jätte fint kort!





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, vad mysigt det såg ut! :)

2008-06-09 @ 07:15:15
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0