Godmorgon!

Solen skiner idag igen! Man blir lika lycklig varje morgon! Idag står det shopping på schemat. Ska in till stan och shoppa en massa födelsdagspresenter till Freja som snart fyller ett år! Ska verkligen bli jätte jätte kul! Måste hitta en massa roliga saker som hon kan få. Sen måste jag hitta en speciell morgonpresent också. Det är ju bara hur mysigt som helst att bli firad med frukost på sängen och ett litet paket. Så det måste fixas också!

Ska möta Carro & Alma inne i stan och sen blir det mysdag för hela slanten! Jag fullkomligt älskar Stockholms innerstad! Jag ska ta en massa bilder som ni får ta del utav senare ikväll!

Nu ska jag sminka min och välja outfit inför dagen! Vi hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0