Välkommen tillbaka!



Visst är det sommar! Äntligen är den här igen, när vi trodde att den var borta för resten av året. Men självklart ska den jäklas med oss och komma när de flesta börjar jobba igen och semestern är slut. Är det inte typsikt så säg. Men jag klagar inte utan säger istället Varmt Välkommen Tillbaka Sommarvärmen! Smultron & Jordgubbar i massor!

Idag är det dags att åka tillbaka till Norrköping efter en hel månad av aktiviteter, strandbesök, promenader, festande och lek med Freja här i Stockholm. Visst ska det bli skönt att komma till sitt eget ett tag, men jag önskar så att lägenheten låg här i Stockholm. Usch, jag vill inte att vår familj ska vara en del av invånarna i Norrköping. Det är ju nästan pinsamt att säga att man bor där när någon frågar!

Visserligen ska det bli spännande att börja på Komvux om två veckor och jätte kul att Freja ska börja på dagis. Att hon ska få en massa vänner och kunna leka hela dagarna med både jämnåriga och fröknar. Jag tror hon kommer tycka det är svinkul.

Nu ska vi beta oss igenom en vecka i 011-distriktet, sen blir det en Weekend i Stockholm till helgen. Stoffe ska jobba på Rättpsyk som vanligt och jag ska umgås med min familj och föreslå en grillkväll med tillhörande Coronas och kubb hemma hos Kim, Carro & Alma!

S T O C K H O L M  G Ö R  M I G  L Y C K L I G !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0