Att älska som en porrstjärna!

Häromdagen när Stoffe kom hem från affären hade han med sig en present till mig. Wiee, det är ju alltid lika kul att öppna paket, tycker inte ni det? Jag slet upp pappret och vart överlycklig. En av de vackraste människorna jag vet prydde omslaget av den lite marily monroe inspirerade boken och de röda läpparna brända nästintill i mina ögon.

Jenna Jameson - Att Älska som en Porrstjärna!

Hennes självbiografi och om vägen fram till den superporrstjärna hon är idag! Den är helt fucking amazing och jag rekomenderar varenda människa att läsa den. Den är helt underbar! Jag blir nästan lite avis på delar utav hennes liv.

Hur shockad vart man inte när man läste att hon bara haft sex med 15 män? Mycket gör dig förvånad i boken och MYCKET får dig att förstå hennes val utav yrke.

What can I say? - Go Jenna!




På tre dagar har jag läst 355 sidor utav bokens 597!
Hoppas hon skriver en till efter denna! =)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Visst är den bra?? Dock lyssnade jag på hennes ljudbok när jag och Danne skulle sova så jag har säkert missat 40% av hela boken, men, DEN ÄR GRYM! :p loooviiie uuu bigsis!

2008-07-10 @ 11:52:03
URL: http://oliviaandreea.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejhej! allt bra?

Min blogg är tillbaka efter tre dagars uppehåll på grund av stormen! Gå gärna in och kika:)

2008-07-10 @ 12:41:32
URL: http://blondblondare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0