Successful


Det sägs att bakom varje framgångsrik man, står en stark kvinna.
Sant! Men så tror jag såhär: Att bakom varje Framgångsrik kvinna finns en del kassa förhållanden, dåliga fäder & alldeles för lite pengar att spendera på kläder, skor väskor och liknande. . Okej, kanske inte bakom alla, men iaf bakom mig. Eller kan jag kalla mig själv framgångsrik? Nja, vi säger såhär. Tack vare det jag upplevt är jag idag en starkare kvinna. Så då var vi tillbaka på ruta ett! Jag är alltså den starka kvinnan bakom min framgångsrika man. Eller.. confused!?

En sak är jag säker på. Jag kommer bli både framgångsrik och den starka kvinnan bakom min snart framgångsrika man. Jag är vacker och stark. Jag kan ta mig hur långt som helst, det vet jag!

TJEJER - vi måste börja tro mer på oss själva!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gumman vad vacker du är!!! Men det ser ut som att du "drar" väldigt i bilderna vilket jag tycker att du ska undvika, ser konstigt. Love

2008-07-31 @ 00:17:59
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Johannah

asså vart redigerar du dina bilder?

sjukt fina' å din blogg, jättefin verkligen (:

tacksam för svar" :D

Kram.

2008-09-23 @ 14:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0