Frejas Room

Äntligen har vi börjat komma i ordning i Frejas rum. Det är bara en garderob i samma träslag som resten av möblerna som saknas samt lite andra godbitar. Trots färgen vart jag riktigt nöjd. Jag var så inne på att måla väggarna cremevitfärgade, men jag behöll den gamla istället. Eftersom det är en hyresrätt känns det onödigt att kasta ut en massa pengar på något man aldrig får betalt för.

Såhär mysigt vart det iaf!



Gillar verkligen hyllorna påväggen. De gör det mer ombonat på något sätt!



På hyllorna trängs flera utav Frejas doppresenter!



På den gamla byrån som Freja fått av sin mormor har jag gjort iordning en lampa med hjälp av gipsmagen jag och Stoffe gjorde när Freja låg i min mage.  Det blir jätte mysigt läsljus när man ska läsa godnattsaga. På väggen sitter två anktavlor och väntar på sina två ankkompisar som inte fått flytta in i sina ramar än.



Minns ni de gamla skolbänkarna? Jag tror att vi hade såna i ettan iaf? Den här tycker jag iaf är extra söt.



Vid skolbänken står Frejas stol som hon fick i doppresent av min kusin med familj. Den är handmålad och på den står hennes namn, vikt, längd, klockslag och datumet då hon föddes. Jätte fin & så underbart personlig!



På en utav hyllorna står bla den stora rosa tavlan gjorde till Frejas dop. Den fick alla som var där skriva en hälsning på!



Snart är det dags att byta ut spjälsängen till en växasäng. För vi har en liten klätterbebis hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0