Frejas Morfar

Den 10 Juli var jag, Markus, Anna & Freja (Stoffe jobbade) hos min pappa, plastmamma och mina tre syskon för att äta middag och fira Frejas 1 årsdag i efterskott pga att de var i France då. Hursom, vi hade en jätte trevlig kvätt. Åt och drack gott och hade det mysigt ute på altan. För en gångs skull vard det all-eyes-on-Freja. Ingenting annat störde. För en gångs skull var det Freja & hennes morfar. Han lekte med, pussade på och kelade med henne. Jaha, tänker ni? Och?

Om vi säger såhär. Det betydde så otroligt mycket för mig att se min pappa leka med sitt barnbarn. Att han tog sig tid och engagerade sig i henne hela tiden. Det gjorde mig så otroligt lycklig!

Älskar dig pappa!



Min söta plastmamma Charlotte, Freja & Pappa!



Charlotte, Freja & Pappa igen!



Passade på att ta lite bilder på deras fina gård. Kind´a Cosy!
(Altan med bubbelpool)




Grill & Stek plats!



Baksidan av huset!



Stallet & Kliniken!



Hagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0